Coraz częściej w kampaniach marketingowych wykorzystywane są rozmaite gadżety reklamowe. Z całą pewnością na uwagę zasługują przypinki z agrafką, czyli znaczki reklamowe, które mogą stanowić uzupełnienie przykładowo kampanii promocyjnej akcji reklamowej targów branżowych czy również spotkań biznesowych.
Jakie gadżety reklamowe warto używać?
Z całą pewnością przy wyborze gadżetów reklamowych trzeba wziąć pod uwagę koszty, ale też estetykę wykończenia.
Warto zdawać sobie sprawę o tym, że w tej roli świetnie sprawdzają się przypinki na zamówienie, czyli okrągłe znaczki reklamowe, które mogą mieć w różny sposób wykończony rewers (dodatkowe informacje: magnesy). Najczęściej spotykana metoda wykończenia to agrafka, a wówczas takie przypinki mogą być przypinane do elementów ubioru, ale też do plecaków toreb czy także innych materiałów miękkich. Możemy natomiast korzystać również z innej opcji wykończenia, mogą być to przykładowo magnesy na lodówkę, popularne breloki do kluczy czy także lusterka (warto sprawdzić: otwieracz z nadrukiem). Pamiętajmy o tym, jeżeli już pragniemy zamówić takie przypinki metalowe, to korzystajmy z usług doświadczonych producentów, którzy posiadają odpowiednie zaplecze techniczne. Co więcej takie znaczki reklamowe powinny być realizowane tylko ze gruntownie dobranych komponentów dobrej jakości, a więc elementów stalowych, które nie rdzewieją, przy tym zapewniają odpowiednie parametry wytrzymałości mechanicznej. O ile chodzi o nadruk, to możemy przesłać projekty, ale także zamówić wykonanie takiego projektu graficznego. Najczęściej nadruki zawierają logotypy czy również inne grafiki nawiązujące do działalności firmy.
Więcej: button reklamowy.